Man skulle kanske skriva nåt... Detta tänkte jag nyktert efter intag av päronsaft och jordnötsringar. Firat nykter lördag precis som vanligt. Det blir ju billigast och bäst så. Fredag igår som var, det var för mig en rätt ovanlig dag då jag lyckades ta mig utanför dörren och veckohandlade här i mitt kvarter. Blev frysmat och även rejält med lördagsgodis till idag. Hade digital detox igår och kämpade då faktiskt mot min skrivklåda, och vet nu att det går hur bra som helst att strunta helt i att skriva på min sida för inte stannar världen för att jag håller igen en aning på tangentbordets pekfingervals. Såg att du @Suey tittade in för nån dag sedan, det var trevligt kompis. Funderar på om man skulle ta och vara lite huslig och koka på en kanna med kaffe strax. Nu har jag skrivit lite tok igen och kör alkoholfritt vidare, mitt närmaste projekt nu är att försöka komma mig för att kanske få på mig ett par strumpor. Vilket väl behövs då det är lite kylslaget om fossingarna. Plopp och kexchoklad finns i godispåsen och det är ju nåt att vara tacksam för. God alkoholfri äppelcider finnes också, man är ju smått förmögen alltså. Magkänslan börjar säga att det är pizzadags, så går nog på den känslan.

Ha en fin kväll mina vänner!