2021

Hej ! Alla fina har nu tittat in här i flera år o läst era inlägg ! Ni är riktiga kämpar och så inspirerande att läsa .
Nu är det min tur att förändra mitt alkohol intag med start 1/12 ?.
Så det här är min första nyktra helg sen i mars !
Tack för adventskalendern den är helt underbar ?❤️.
Trevlig Andra advent ⭐️

Vilket bra datum att börja??
Tips om du gillar adventskalendrar är Annie Grace thealcholexperiment.
Du får mail och videos varje dag i 30 dagar med bra information och peppning att avstå från A. Gratis, bara att anmäla sig.
Välkommen hit
Kram⚘

Alla dagar är bra dagar att sluta dricka, men 1/12 är extra bra ? Du kommer alltid förknippa adventskalendrar och julmånaden med att du slutade dricka. Precis som jag alltid kommer förknippa mitt alkoholstopp med coronaåret.

Kram ?

Hej 2021 & välkommen hit!

Det är ett fantastiskt och starkt steg du tagit, bravo! Du kommer snabbt lägga märke till de positiva effekterna genom att gå igenom programmet, läsa och lyssna på de tipps man får och hur omtänksamma människor det finns här. Tillsammans är vi starka och stöttar varandra.

Jag skrev in mig för en månad sedan med samma rubrik, ny start och mår så mycket bättre sedan dess. Tippsen man får är guld värda och hjälper jätte mycket. För mig är det en ny och spännande resa & jag önskar dig det bästa på din väg!

Adventskaledern är underbar och
vad bra att du tog steget nu.

Kram
Dina

2021

Tack för era hejar rop !
Lägger mig nykter ?har bara druckit julmust o ätit Ahlgrens bilar till tv ikväll .
suget efter vin kommer o går ?. En dag i taget imorgon ska jag träffa min sponsor ??
Sovgott ?

Visst är det underbart att få en andra chans o nystart i livet? Så fint att du hittat hit. Jag har varit av och på med mitt drickande länge men nu är jag inne på månad tre vilket innebär året ut som jag först tänkte. Kommer fortsätta med nya mål nästa år och planerar inta att bjuda in alkoholen igen i livet. Vi hjälps åt o bär varandra framåt. Önskar dig en fin andra advent?

Här är du bland vänner! Vi har alla tagit oss olika långt på den nyktra resan, och det är en guppig färd minst sagt. Men genom att stötta och peppa varandra tar vi oss framåt.

Kram ? (10 mån nykter på ons 9/12)

2021

Idag är det en vecka sen jag hällde upp vin i glaset ?.
Kroppen är så uppskruvad ! Stressad med andra ord o hjärtklappning!
Tankarna svajar ” kanske kan jag dricka lite i jul ??
Ska nog gå o köpa mig en påse bilar ?
Kram på er alla ?

Grattis till beslutet att ta tag i detta efter alla år! Fösta två veckorna är svårast. Sen är det lite berg-och-dalbana. Kämpa på ?