Fredag Inlagt av Pan pan fre, 2020-09-11 - 15:39 Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera Nu är det helg och jag håller Pan pan fre, 2020-09-11 - 15:41 Nu är det helg och jag håller tummarna att han håller sig nykter. Våran son ska ha sin tjej här för första gången idag och hon ska vara kvar till imorgon. Är så orolig att han ska smygdricka. Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera Pan pan. Tröttiz fre, 2020-09-11 - 15:49 Håller tummar och tår att det går bra. Kram. ? Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera Lördag Pan pan lör, 2020-09-12 - 17:03 Är så arg och ledsen. Han klarade sig igår men full idag? hela lördag kväll är fördärvad. Fy fasen. Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Nu är det helg och jag håller Pan pan fre, 2020-09-11 - 15:41 Nu är det helg och jag håller tummarna att han håller sig nykter. Våran son ska ha sin tjej här för första gången idag och hon ska vara kvar till imorgon. Är så orolig att han ska smygdricka. Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Pan pan. Tröttiz fre, 2020-09-11 - 15:49 Håller tummar och tår att det går bra. Kram. ? Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Lördag Pan pan lör, 2020-09-12 - 17:03 Är så arg och ledsen. Han klarade sig igår men full idag? hela lördag kväll är fördärvad. Fy fasen. Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Nu är det helg och jag håller
Nu är det helg och jag håller tummarna att han håller sig nykter. Våran son ska ha sin tjej här för första gången idag och hon ska vara kvar till imorgon. Är så orolig att han ska smygdricka.
Pan pan.
Håller tummar och tår att det går bra. Kram. ?
Lördag
Är så arg och ledsen. Han klarade sig igår men full idag? hela lördag kväll är fördärvad. Fy fasen.