Usch verkar vara många som drabbas nu!! Håller alla tummar för att ni fått en mild variant o kryar på er snabbt!! KRAM ⭐️

Vi är på bättringsvägen och hoppas på att det inte blir några bakslag...
Det har varit några jobbiga dygn med hosta och feber så det var tur att förråden med Alvedon var påfyllda!
Nu är det bara att vänta in karantäntidens slut, typ till helgen.
Därefter kan jag förhoppningsvis koppla av den värsta oron.
Då har jag dessutom varit a-fri en månad??.

Kram ??

Anonym26613

Snart en månad ? tiden går fort när man har Covid ?❤?... eller ?

Krya på dig vännen ❤

Det blev bättre men sedan kom febern tillbaka..?
Fan vad tråkigt detta är!
Så fint väder ute och så tvingas man vara fängslad inomhus...

Håll avstånd var ni än gör!!
Bli inte sjuka!
Vidrig virus denna covid-19!! ?

Kram ???

Nä, jag ska bannemej inte ramla på målsnöret nu. Min yngsta dotter, som omfattas av LSS, får vaccin inom en månad sannolikt. Det känns allra viktigast. Själv jobbar jag hemifrån tills jag fått sprutan, vid midsommar kanske. Fast det tror jag inte på. Allt tar längre tid än man tror.

Kram ?

Håller tummarna för att du snart ska få vara frisk igen✊?

Ja det är ett j-a skit det där viruset?

Skulle fått vaccination den 10/3...som var tredje budet...men så blev det möjligt för 65-åringar att få Astra Zeneca...så då backade vi ett steg jag och mina kollegor .. håller tummarna för vecka 11??

Kram ??

Vik hädan elaka virusfanskap!!?
Är så trött på denna feber!!!
Om jag bara såg ett slut...

Förstår vilken sanning som ligger i talesättet; "Den friska har många önskningar, den sjuke har bara en..."
Kram ?

Såg ett spöke i spegeln imorse!
Med ett grått, håglöst ansikte...
Men utan feber!😊
Fy, vilken pärs dessa två veckor har varit. 😧 Ringde vårdcentralen igår och fick medicin för min astma. Blev väldigt påverkad i mina luftvägar och bihålor.
Nu gäller det att hålla sig inne i ytterligare 48 timmar och vila så det inte blir något bakslag igen.

Var försiktiga därute!
Detta virus kan slå så olika, en del blir knappt sjuka och andra får det jättejobbigt. En del dör...😢
Fattar inte individerna i den folkmassa som samlades i Stockholm häromdagen hur korkade de är?!😣

Kram
🍀🌷🍀

Detta är inte sant, hur kan jag vakna med feber idag igen!!??
Varför blir jag inte bra?
Så jobbigt att inte veta när jag ska bli normal igen...🙁
Hade sett framemot att kunna gå ut och handla lite själv idag men det får jag glömma nu.

Idag är det snöoväder ute 🌨️och det känns sådär att be någon annan handla men så får det bli.

Kram 🧡

Lider med dig, FinaLisa😔

Ja, detta virus är så förrädiskt😱
Var så glad för att vi skulle vaccineras på jobbet men nu är det framflyttat för tredje gången och inte en vecka utan flera.

Måtte du bli av m febern och få bli frisk🙏🏻

Varm kryakram🤗🥰