@vår2022 Det är mycket möjligt 🦁😂 Mitt hår går från att vara perfekt till galet till att över natten typ förvandlas till svinto i topparna 🫣. Förra veckan orkade jag torka det för första gången sen i april typ då det tar 20-30 min att få torrt. Sen lockade jag det med plattången och det blev såååå fint och höll i en vecka - sen tvättade jag det och DÅ kom svintot 😳 Jag stirrade på det i förrgår kväll och tänkte att jag borstar det & tar serum och lägger upp det på mina "nattsnurror". Tog ut dem igår morse och inte ens "nattsnurrorna" hade tämjt håret som det brukar utan jag hade VOLYYYYYYM (80-talet släng dig i väggen) med 20 cm svinto längst ut! TUR att jag har en operationsmössa på jobbet. Lyckades nåla ner luggen hjälpligt iaf 😂. Så igår tvättade jag håret igen och har sovit med inpackning i håret. Så jag får utvärdera i em hur svintot lagt sig eller tar över huvudet på mig 😣. Frissan blir i slutet på augusti sen i jan typ. Avundas dig som redan varit där! Jag älskar att bli ompysslad 🥳.

Resorna ja ✈️ 💼 Vi åker till Skottland 10/9 i 1,5v typ. Thailand är bokat till mitten av januari men det blir bara två veckor den här gången tyvärr 😔. Fast "bara" och "bara".....man ska vara tacksam för att det finns tid och ekonomi för resande 😎. Jag hoppas även du har en fin dag. Min går i ledighetens tecken och jag laddar inför 3 x 12h pass på hospitalet och hoppas det blir en stilla helg 🙏🏼

Kram❤️