Godmorgon i kaffestugan!
Sköna sköna helg, ska bara ta det lugnt i helgen. Kolla någon serie, tvätta och städa kanske och vila. Det behövs efter denna vecka och kommande. Ska bli en måttlig helg.

Önskar er en fin helg!

Dagarna bak har varit lite annorlunda. Har haft trevligt men ni vet när man liksom blir lite ruckad på och undrar vad som hände.
Nu är jag iaf på jobbet för långpass igen.

Kram

God morgon ☕️
Drömt konstiga drömmar. Vaknade tidigt & kunde inte somna om vilket är precis som då jag druckit alkohol och min hjärna drar parallellen "bakfull" men jag är ju inte det, eller mentalt känner jag mig bakfull, inte bakfull efter alkohol iaf eftersom jag inte drack en droppe igår. Jag har inte druckit på två veckor. Hade det varit för 6-7 år sedan och jag inte skulle jobba - så hade jag troligen åkt till bolaget - börjat höra av mig till törstiga kamrater - och sen börjat dricka efter ett givet mönster. Men då var då och nu är nu. Då hade jag inte ett mål - det har jag nu. Jag hade inte heller en partner jag älskar och bryr mig om - det har jag nu. Nu blir det fast föda till frukost och sedan ett kvällspass i samhällets tjänst 😉

@Prinsessa Gud så skönt det låter! Skulle också vilja vara ledig - njut 🩵

@Natalia Ruckad på vet jag inte vad det är? 😅 Hoppas du får en lugn jobbhelg 🩵

@prinsessa Ja! Men en enkel lite plan bara faktiskt. Jag har inte svårt på vardagar - men för mig blev det för ofta av det goda = för mycket och med stegrande mängder = dåligt i längden. Så jag har mer än väl hållit den budget jag lagt och jag mår så mycket bättre. Känner att jag återgår sakta med säkert till det "gamla vanliga jag". 🥰

Inget funkar för alla och alla vill inte samma. Det är inte säkert att det funkar i längden men just nu funkar det och jag gläds åt det ☺️

Hoppas du fick en fin lördag 🩵

Söndag hörrni 😀 och forbollsderby med tillbehör - men inom budget. Känns lite surt att bryta 2v utan E(tyl) men det känns ändå bra. Jag upplevde ett lugn och kände mig trygg i min förvissning att det skulle stanna där och det gjorde det. Är hemma igen och ska äta middag med familjen & kolla på en film. Superskönt att matchen började 14 så försvann inte hela em:kvällen. Hoppas ni är nöjda mer er helg 🩵

Godmorgon i kaffestugan! Vart tog våren vägen?! Den kommer väl tillbaka hoppas jag.
Dricker gott kaffe innan det är dags att åka iväg på jobb.

Önskar er alla en fin måndag!

Godmorgon i kaffestugan☕
Vevade runt lite i er långa tråd en i natt när sömnen lyste med sin frånvaro. Ni verkar ha en trevlig stämning. På väg mot kaffekopp tre här, ledig måndag, solen skiner men en smula kylslaget. Önskar er en fin dag💛

God förmiddag i kaffestugan. Tack för alla tankar om kissen, han var verkligen älskad och gav oss mycket kärlek....Det är tungt men blir lite lite lättare varje dag. Har donerat lite saker till ett lokalt katthem, och ramat in lite bilder som vi ställt upp hemma. Lite knasigt, men det känns fint.
Nu har vi en ledig vecka, skulle egentligen rusta båten men det är lite för kallt.
Behöver ta tag i mig själv och mina enheter, igen. Börja med att hålla min dagliga budget, så tar jag det därifrån. Önskar er alla kraftfulla och inspirerande individer en fin måndag.

@prinsessa God middag ☕️
Våren vettu 🤪 Sju starurar sägs det ju komma - men jag har tappat räkningen på vilken i ordningen det är vet jag inte.

Hoppas du får en fin dag 🩵

@LillaVideung74 Hej 👋🏼 Jag gjorde detsamma och läste hela tråden innan jag anslöt mig ☕️

Hoppas du får en skön ledig dag - jag är ledig två och hade hoppats på att kunna vårstäda balkongen - men det ser ut att få vänta på sig.
🩵

@prinsessa Hahahaha... ja alltså det är ju en drog (alkohol) om än laglig. Nja .. sjuksköterskan i mig, vi älskar ju förkortningar, skriver E(nheter). Du skulle se mina rapportblad. Ett A4 med väldigt få hela ord snarare AMI, DM, HT, STEMI, HFpEF & ❤️-stopp. Den sista är iofs fullt förståelig för vem som helst.

Men nu ska jag inte gå igång på det för jag var ledig igår & idag plus imorgon... LYX! Ha en skön kväll
🩵