Godmorgon i stugan!

Ännu en fin dag. Och när jag ändå har möjligheten nu på dagtid ska jag ta med pappa på promenad vid en fin sjö. Ska ta med lite picknick.

Önskar er en fin dag 🥰

Tidig morgon i kaffestugan, men utan kaffe. Jag sov på hotell och frukostpåsen inkluderade inte kaffe. Ser extra mycket fram emot att dricka på jobbet. Inatt blev det tyvärr inte mycket sömn pga störande ljud på hotellet , så det blir en del kaffe för att hålla sig vaken. Sen hem för en nykter kväll och tidigt i säng! Önskar en fin dag. Fick du en bra utflykt igår @Natalia?

Jajamen @Påvägmothälsa!
Tog ut pappa och tog en promenad på den starka idén vid en fin sjö 🙂
Fantastiskt väder. Och det fick mig bestämma att till nästa vinter ska jag köpa långfärdsskridskor! Ska se om det reas ut till våren.

Godmorgon i kaffestugan! Känns så skönt att vakna när man inte druckit alkohol dagen innan. Jag har helt klart dragit ner alkoholen, men jag måste bli ännu bättre. Mera nollor i min kalender och mer god kaffestunder! Ha en fin lördag alla mina forumvänner!

God"morgon" i stugan, här togs det en lång sovmorgon. Så lång så att min partner, som inte är hemma, oroade sig eftersom jag hade telefonen i flygplansläge. Det var precis vad jag behövde dock. Japp , jag håller med @prinsessa , jag vill också dra ned ännu mer. Igår var jag ensam hemma och drack i och för sig inte mer än mina max fyra enheter. Jag vill ju dock minska det till max tre per tillfälle och det är svårare när jag är ensam. Bra av dig att hålla nollan igår.! Jag tar en nykter lördag idag 😊. Kaffet smakar gott och jag skall snart ta en promenad i blåsten.

Idag vaknade jag pigg och fräsch, nåja :-) , men i allafall utan att ha druckit alkohol igår. Det känns så skönt. Så idag tar jag mig ytterligare en nykter dag. Jag vet att jag inte kan dricka "bara" ett glas, det blir alltid minst fyra. Det är inte värt det. Så godmorgon alla forumvänner och ha en fin nykter måndag!

Ja det snöar mycket ikväll!
Är bra med mig också men tror jag ska snöa in med kissarna helt ikväll.
Kanske köpa fulmat och bara se på serier. Det blev vin hos mig igårkväll men imorgonbitti vill jag inte behöva vakna och ångra att jag drack igår.

Kram

God afton vänner. Tittar in, har mycket på jobbet just nu och är trött. Igår blev en nykter dag, idag blev det ett glas vin och jag var nöjd så. Skönt. Där jag är snöar det inte (ännu). Hoppas att ni inte blir insnöade. Godnatt!