Hallå i stugan
@prinsessa, @Påvägmothälsa och @Källarmannen!

Utvisar mig själv den här morgonen. Har blivit vin två kvällar i rad och faktiskt lite pga glada vårkänslor. Vin är inte ett bra utlopp för de känslorna men vet med mig att lustfylld glädje kan trigga mig. Jag jobbar på det.
Inte överdrivet stora mängder och jag kan inte säga att jag mår dåligt idag. Glädjen i behåll och myser med kissarna framför serier.

Önskar en godmorgon 💕

@Natalia God morgon på Er allihopa. En solig morgon hos mej i alla fall 🙏 Även jag tog lite vin igår, och kanske bli det ikväll också. Däremot så skall jag bryta en invant mönster, att alltid dricka under tiden när jag förbereder maten. Även små steg tar en framåt. Ha en fin och glad påsk 🐣

Kikar in. Lite för tidigt att säga godmorgon men somnade tidigt och ju tidigare jag somnar desto tidigare väcker kissarna mig för frukost så nu är jag vaken sen 02 medan kissarna ligger här och vilar igen. Men jag förlåter dem 🥰

Absolut @Källarmannen, alla steg är bra steg! Och bra beslut @prinsessa, du kommer inte ångra dig när du vaknar 🙂

Önskar en godmorgon och en ny fin dag. Kram

Godmorgon mina kaffevänner! Jag ångrade sannerligen inte att jag inte drack igår. Nu dricks det gott kaffe och sen ska jag gå ut och gå en långpromenad. Känna in påsken och att det är skönt att vara ickebakis. Jag är långt ifrån helvit, det är inte heller mitt mål, men visst har jag dragit ner på alkoholen.

Önskar er en fin påskafton!

Kaffet avnjuts idag på en av mina favoritplatser: trappen utanför sovrummet. Även här skiner solen och fåglarna är glada. Det blev en nykter fredag igår med lite support från min underbara partner. Jag reflekterar som du prinsessa; jag är långtifrån helvit men glad över de förändringar jag gjort, och skall göra.

@Påvägmothälsa Visst känns det skönt idag att man inte drack igår?! Precis, vi får vara glada för att det går framåt och att det blivit bättre, även om det kanske kan bli ännu bättre. Önskar dig en glad påskafton!

Godmorgon!

@prinsessa, vad härligt med en långpromenad. Ser ut att bli ett ganska fint väder här med. Min påskhelgen har inte gått som planerat med A och vaknade inte helt på top idag. Jag tänker inte slå mig själv men får sikta på att göra bättre ifrån efter påsk.

Ha en skön promenad!
Ska nog ta en promenad jag med sen.

Hallå i stugan!
Gick ut igår och det blev lite mycket vin men det var en trevlig kväll. Energin är inte på top idag men har iaf tagit en promenad i naturen, njutit i solen och ska strax äta en riktigt fet pasta. Känns som en bra idé idag. Imorgon är en ny piggare dag.

Hoppas ni har lika fint väder som jag!
Kram❤

Godkväll! Funderade här hemma om jag skulle ta mig ett glas vin, bara ett litet ett, men sen fattade jag ett bra beslut, jag avstår i kväll. Så snart jag bestämde mig så blev det mycket lugnare i min hjärna och jag vet att jag inte kommer att ångra mig i morgon. :-)

Godmorgon!
Ny vecka och påskfestande förbi. Blev som sagt mer sånt än tänkt men inte igår och idag är jag piggare igen.
Har ett fint väder idag och ser framemot att avnjuta dagen.

Önskar en skön måndag ❤

@Natalia Härligt att det blev en nykter dag igår! Jag hade också en nykter dag igår och jag mår utmärkt! Önskar dig en skön tisdag, inte måndag :-), lätt att ta fel när det var en röd dag igår.

Godmorgon alla ni andra, mina kaffevänner! Kaffet smakar gott idag och känner mig någorlunda utvilad!