Hej Amanda L, vill bara berätta att jag nu har läst hela din tråd, från början till nu. Tack för att jag fått läsa dina ärliga, härliga, varma inlägg, jag blir så inspirerad💕 och tack för din pepp hos mig.

@Cloette Så var det för mig också. Jag bara visste att jag aldrig mer ska dricka alkohol redan efter 4 dagar nykter. Jag sade det då och jag säger det idag 1 år och 9 månader senare. Man liksom bara vet och det känns i hela kroppen😁

@Amanda L
Hej tror inte du ska vara för orolig.
I många fall tröttnar människor på forumet en tid för att sedan komma tillbaka. Vi kan bara stötta och stödja mer än så kan vi tyvärr inte göra. Kram

@Amanda L Jag undrar också varit Crusade har tagit vägen men kan nog delvis hålla med Lonely Man. Jag tror kanske inte att hon har tröttnat på forumet men med tanke på hennes mående och att hon varit/är i sitt hemland så är kanske inte hennes tankar på forumet nu. Vi får hoppas att hon kommer tillbaka under veckan som kommer.

Kram🥰

@Amanda L Håller med er. Det är ett anonymt forum och folk kommer och går. Har hänt många gånger att någon plötsligt slutar skriva och man funderar på hur läget är, hur denne mår. Inget man kan göra något åt mer än hoppas att personen ska höra av sig. Många återkommer också efter ett tag. Vi får hoppas på det bästa att det är ok💕

Dag 150. Lyssnade på Sommar och Greider. Så bra. Han tyckte bland annat att det är helt naturligt att prata med en groda och heja på en fågel. Jag gör alltid det. En katt är ju en filosof i sammanhanget.
Så jag är trots allt helt normal.
Nukaffe på balkongen. Känns fint i min miniträdgård. Det är sol. ❤️

@Amanda - Dag 150 ⭐️ så bra jobbat. Tänk den dag jag kan skriva den siffran själv! En fråga, vilket antal dagar har känns mest stort för dig? Alltså var det när du passerat i månad eller 100? Kanske blir inte dagar lika viktiga när man kommit en bit.
Ha en riktigt skön fredag.

@Amanda L Otroligt vad tiden går fort och stort grattis till dag 152!🥳🎉🌺 Du gör detta så himla bra och är ett otroligt bra stöd för så många här på forumet. Ha det gott!❤️

Tack alla fina ! Ja, det känns bra och när det inte gör det så är det inte på grund av alkoholen, utan snarare själva Livet.☺️ Inte alltid så enkelt…
Liv1 undrade vilken dag som kändes viktigast. Kanske var det efter en månad? Då hade jag nog känslan att jag äntligen lyckats kravla mig upp ur alkohålet för gott…🥳

@Amanda L Grattis till 153 dagar! 🥳🥳🥳 Du gör det så himla bra, och du är ett strålande exempel på att när man väl har bestämt sig inifrån och ut så går det! Och du är så himla duktig på att peppa alla nykomlingar ❤️ Forumet behöver eldsjälar som dig.

Kram 🐘 (min app Nomo visar att jag idag har varit nykter i 1.266 dagar, tjoho!)