Idag kom nog första lite tuffa dagen, tankar och starkt sug satte in strax innan lunch när jag satt i bilen, påbörjade faktiskt vägen mot bolaget och tankar på att en sista gång etc. Lyckades avvärja tillslut och styrde hem men var lite läskigt att veta hur hjärnan verkligen försökte övertala mig om att det var en bra idé att dricka just idag. Jaja, nu tänker jag försöka hålla ut tills bolaget stänger och sen kan jag nog slappna av igen.

Morgon nummer 10, igår var första jobbiga dagen, sambon var borta och skulle komma hem på kvällen, varvid min hjärna tänker att detta är sista chansen att dricka. Fick kämpa lite fram och tillbaka men tillslut lyckades jag överkomma tankarna och höll mig nykter hela dagen och kvällen. Såklart oerhört tacksam för det nu på morgonen:)

Nykter morgon nummer 12 idag. Gårdagen gick förbi utan större besvär. Har börjat tänka tillbaka på alla mornar jag varit bakis tidigare när jag vaknar och uppskattar verkligen mer och mer varje dag jag vaknar och mår bra. Är så otroligt skönt att inte vakna med panik, kallsvettig och undra vad fan som hände igår. Också ett så stort plus att jag börjat träna igen, har ju varit rätt svårt att få till det när man antingen varit full eller återhämtat sig från förra fyllan.