@Kevlarsjäl62 Jo tack är nu tillbaka på banan, jag vet att detta beslutet är det bästa jag kommer göra för mig själv och i detta förhållandet.
Vet att det fortfarande kommer komma dagar då jag kommer sakna den nyktra mannen som jag blev förälskad i och älskar, men den mannen finns inte nu.
Tack för omtanken, hoppas att du har haft en fin tisdag 🩷

Han trodde att han skulle få komma tillbaka.
Tillbaka efter att han lekt färdigt, jag är ju den han vill ha, älskar och saknar, han trodde helt ärligt att jag skulle bara öppna upp mina armar och ta tillbaka trots att han super och ligger runt. Vad tror han om mig?
Nu är han helt förstörd för jag har förstört hans känslor.
Han till och med stängde ner dejtingsidor för min skull och jag är elak nu som säger att vi inte har någon framtid...
Det var jobbigt att märka att han verkade bli ledsen, men jag kom på mig själv att tänka, jag är värd bättre, jag ska sluta springa efter hans pipa.
Jag älskar honom än, men det kommer gå bra till slut.

@Snödroppen Nä detta forumet visar att jag verkligen inte är ensam. Tack, det känns som ett stort steg att ha tagit faktiskt, känner mig något stärkt.
Ja på nått sätt kommer allt lösa sig och det kommer gå bra. " Res dig efter varje smäll..." Håkan Hellström, Din tid kommer.

@Snödroppen Ja den gör det, lika som Magnus Ugglas Försvinn ur mitt liv.

Idag ska jag fira min första födelsedag på 6 år utan honom, men det kommer gå fint, redan en massa planer så det känns fantastisk faktiskt.

Hoppas att ni har en bra dag.🩷

@Saber Vi får nog räkna med att det kommer att vara så här ett bra tag. Jag känner igen det så väl. Idag har jag dock varit förbannad istället, det kan ju vara skönt med lite omväxling 😜 Kramar 🤗🧡

Tack alla!
Ja en riktig skitdag igår, jag låter honom fortfarande komma under skinnet men hans beteende sårar mig, jag vet att jag inte har någon rätt, men jag tycker det är så fult gjort.
Vaknar upp med en klump i magen idag igen, så får se om denna dagen blir bättre, jag tror tyvärr inte det. 🥺

Tack för era fina ord, de stärker.🌺

Ja, han skriver frispråkigt vad han gör. Jag vet att jag inte ska svara, men gör det ändå. Men nu har hjärnan kommit ikapp där med och ska sluta göra det. Ska endast skriva när det är dags för ett möte för att prata siffror så jag kan börja städa ut honom från mitt hem med.
Små steg mot bättre mående. Fast detta är ett ganska stort för mig ändå.🌺

@Saber
Han gör allt för att du ska må dåligt som har lämnat honom, han har tappat kontrollen. Låt honom, det är patetiskt att bete sig som han gör. Ingen man med frisk kärlek skadar andra, verbalt eller fysiskt. Det visar hur sjuk han är och vad rätt du har gjort som håller honom borta från dig.

@Snödroppen Jo jag vet att så är fallet och ändå bryr jag mig.
Men en sak är jag helt säker på och det är att jag har tagit rätt beslut. I det vacklar jag aldrig.
Men är fullt medveten om att det kommer komma fler jobbiga dagar där tårarna bara kommer rinna, men ska försöka att de ska bli färre och till sist kommer de upphöra.